És molt bo-sempre- el Mark Twain però és allò que diem en català:"La ignorància és la mare de l'atreviment"
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.
Hoy en La Tercera del ABC (mi tercera tercera) hablo de la exageración.
És molt bo-sempre- el Mark Twain però és allò que diem en català:
ResponderEliminar"La ignorància és la mare de l'atreviment"