Luri, molt bona l'entrevista que et van fer al 324, amb una mica de retard l'acabo de veure.
Gràcies, Roser.
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.
Hoy en La Tercera del ABC (mi tercera tercera) hablo de la exageración.
Luri, molt bona l'entrevista que et van fer al 324, amb una mica de retard l'acabo de veure.
ResponderEliminarGràcies, Roser.
ResponderEliminar