La felicitat ve de triar ser feliç amb allò que facis, enfortint les teves relacions més properes i cuidant-te físicament, econòmicament i emocionalment.
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.
Hoy en La Tercera del ABC (mi tercera tercera) hablo de la exageración.
La felicitat ve de triar ser feliç amb allò que facis, enfortint les teves relacions més properes i cuidant-te físicament, econòmicament i emocionalment.
ResponderEliminar